2012. szeptember 23., vasárnap

Pici Röfi messze szalad

Ma esti bulin odalép mellém egy idegen srác, mond valamit először amiből semmit nem értek, aztán másodjára így szól: "Te vagy Görög Dániel, a Pici Röfi című blog szerzője?". Hát erre szólottam neki magyarul.
Itt tanuló diák, Sándor, és hogy reggel rákeresett a Haren Projectre és a harmadik találat volt az én előző bejegyzésem. Közös ismerősök által tökéletesen beazonosított, és elolvasott, és hogy ellopták a kolbászt, és hasonlók. Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy ugye mennyire jól írok. De azért tessék értékelni, hogy milyen messzire szaladt a hírem!

6 megjegyzés:

  1. Egészen Hollandiáig! :)Mennyi magyar kerül még elő?
    Nagyon jól írsz, már csak le kell fordítani és ott is kiadni.

    VálaszTörlés
  2. Nekem még messze van a ma este. Persze ahol összecsúsznak az idősíkok a bulik miatt....

    VálaszTörlés
  3. Nemtom, tele van a vidék magyarokkal. Sándor azt mondta hogy most így kapásból fel tudna sorolni 25-öt. Legalább 15-öt én is.
    Jaj az idősíkokkal nagy baj van. Szóval írtam a másik bejegyzés aljára hogy szombaton fél tizenkettőkor lefeküdtem, pizsama, lámpa leó, minden. Aztán kinyílt a tér-idő kapu, és jött még egy nap szombat és vasárnap közé, amikor mindenkinek el kellett menni a centrumba bulizni. Valószínűleg itt van a Föld szívcsakrája, mert minden héten van 2-3 időeltolódás.

    VálaszTörlés
  4. Valóban jól írsz, mostantól gyakran idenézek majd, hogy van-e új bejegyzés! :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira tudtam, hogy fogsz ide írni! :) Most majd nem merek rosszakat írni rólad, ha úgyis olvasod.

    VálaszTörlés
  6. :) :) :) :) :)

    Ev.

    VálaszTörlés