2012. szeptember 23., vasárnap

A jókisfiús imidzs

Még mielőtt megint megkapnám, hogy csak bulizással töltöm az időmet, írok valamit amiből arra következtethet a nyájas olvasó, hogy a jókisfiús imidzset sem adtam fel.
ad 1. hétközben belebotlottam egy katolikus templomból a környéken, először jól megnéztem, és nem akartam elhinni, hogy ilyen van, de az egész vöröstéglából volt, így hihetőnek tűnt, és valami Salvator Maria a neve ami katolikusságot sejtet. Úgyhogy ma hajnali 11-re elmentem oda letenni összes vétkeimet. Volt valami rajzolós feladat, hogy mindenki rajzolt valamit egy papírra, amit a ministráns összeszedett és újra kiosztott és akkor mindenki örült, hogy kapott egy rajzot hittársától. Csak nekem gőzöm nem volt a feladat mibenlétéről és nemértettem, és nem rajzoltam semmit. Azzal szórakoztam, hogy számoltam, hány szót értek meg, de 10 körül meguntam. Az olvasmányt fel sem ismertem, az Onzer Vader-t igen.
Közben Timit jól megsértettem, Isszajáról, a zambiai lelkészről beszélgettünk, és hogy honnan jön a neve, és azt találtam, mondani, hogy "refkóknál Ézsaijás" amit a református Timi nem díjazott. Azóta eljátszotta, hogy nem áll velem szóba, de hát nekem van mosoda-kártyám, neki meg nincs, ami idővel újra megnyitotta a diskurzust.
ad 2. Ma megint focis nap volt. Jól felvettem összes focis cuccomat, sárga Kozelito-mez, kétszer végigvonultam a folyosón, hogy mindenki lássa nyomtatásban a vezetéknevemet, bicikli (ahogy lustul az ember úgy fog egyre közelebbi távra is biciklire ülni), teker, megérkezik és várja a többieket. Húsz perc alatt nem jött senki, akkor hazamentem. Hát vagy sokat késtek a többiek, vagy másmikor volt a gyűlés, csak nem szóltak. Most egyezkedünk a szinten lakó srácokkal, hogy filmet nézzünk, vagy biciklizzünk.
ad 3. Szombaton megkaptam a "jó" spanyolok egyikétől, hogy én vagyok Don Juan. Nem igazán értettem, hogy mire céloz, ezért rákérdeztem, azt mondja, hogy engem mindig csak lányokkal lehet látni. Muszáj volt győzködni egy jó negyed órán át, hogy én Quijote vagyok, aki legfeljebb rokona azonos előnevű Juannak. Szélmalom épp nem volt a közelben, de majd keresek egyet. A győzködés annál is szívesebben ment végbe, mert igen csinos leányzóról volt szó. A kép nem a legszorosabban ide tartozik, de legalább lovag, ja és spanyol lány rajzolta.
ad 4. Rájttem hogy mi a vezetékes internet hatalmas előnye: Tanuláskor ki lehet húzni! Azonkívül pedig igen szokatlan, hogy minden vacsorát főzés előz meg, és minden étkezést mosogatás követ. Ezt úgy is lehet értékelni, hogy nem jó ez így, és úgy is, hogy milyen ügyes leszek mire hazaérek.
ad 5. Mindig csak internacionális "Klinktonos repperek" dalait posztolom, úgyhogy most valami jó kis népnemzeti magyar reppel nevelek etikusan, hazafiasan:
http://www.youtube.com/watch?v=RhH6W86lYzA
ad 6. "Azt ajánlom maguknak, tanuljanak matematikát!"


5 megjegyzés:

  1. Bosszúbol jó sok góóólt rúgj a következő meccsen!! Hajrá.

    Mi volt ez a rajzolósdi a templomban? Ez valami rendsszeres találkozó lesz?

    Pici bé, te mindig is aranyos kisfiú leszel, nem?

    VálaszTörlés
  2. Azt ajánlom maguknak, tanuljanak informatikát :)
    Nagyon sajnálom, hogy elmaradt a foci :((
    A Haren-i buliról jóformán mindenki hallott, gratulálunk a sikeres szervezéshez :) Ha ennyi embert meg tudtok mozgatni, talán megszervezhetnénk a Rammstein koncertet, ha már maguktól nem jönnének!

    VálaszTörlés
  3. Igyekszem a góllövéssel, de az nem olyan egyszerű ám, egy egész csapat igyekszik megakadályozni benne :)
    A rajzolást nem értem, utólag sem. Mondom, szerintem aranyosságokat küldenek egymásnak, és mindenki örül, hogy mit kapott.
    Aranyosnak aranyos voltam ás leszek mindig, csak ugye van egy dichotómia a jókisfiú és a rosszkisfú között, amiben aranyosságtól elég függetlenül helyezkedik el az ember, márpedig valahol abban is el kell helyezkedni.
    Hmm, a Rammstein koncerthez, ha maguk nem jönnek, annyira kellene tudni zenélni, mint ők, amit én saját hatáskörömben nem vállalok. De örömmel tölt el, hogy otthon is ennyien hallanak rólunk. Bontásra kijelölt falvak jelentkezhetnek!

    VálaszTörlés
  4. Nem lehet, hogy óvodás hittancsoportba kerültél??

    Egyébileg örülök, hogy jót hallok felőled!

    VálaszTörlés
  5. Nem, rendes mise volt, az összes korosztály képviseletével

    VálaszTörlés