2013. január 14., hétfő

szeretjük a csípős kolbászt

Az elmúlt hetek étkezési szempontól egyre vidámabban teltek, mert felfedeztem, hogy árulnak igazi csípős magyar kolbászt és valami olyat ami már majdnem tejföl, és ezekkel magyaros dolgokat is össze tudtam bűvészkedni. Persze mindig csak keveset mertem venni egyszerre ugye azon tapasztalatok után, hogy rajtam kívül is szereti még valaki. Azonkívül meg jól ki volt tervezve és beosztva majdnem egy hétre előre hogy mikor mit fogok enni, hogy kijöjjön hogy szerda délután kelljen legközelebb vásárolni menni, amikor már mindennel végeztem, és akkor arra se megy már el több idő.
Ha ezt a két premisszát megtekintjük, akkor a rutinos olvasó már tudja, hogy az jön, hogy megint ellopták a kolbászt a hűtőből, és bizony nem téved. Meg egyidőben egy mirelit pizzám is eltűnt a mélyhűtőből. Meg Emilis és Simon is evett a kajámból, de ők legalább az előzetes engedélyemmel. A keserűség viszont az, hogy akkor nekem vagy el kell menni shoppingolni vagy éhes leszek.
Szerda kora hajnalban lesz a HIR-2 vizsga, kilencre kell bemenni, nem hittem el, kilencre!!! Szerintem az a legegyszerűbb ha le sem fekszem előtte. Na de csakúgy szerda az Utópiás dolgozat javított változatának leadási határideje, na mondjuk azt akkor keddig abbahagyom, hogy legyen még egy este a vizsgára. Az Utópia ügyében meg csak vártam és vártam a tanárnő levelét hogy hol vannak az eredmények, de nem jött, aztán kiderítettem, hogy nem küld külön értesítést, csak beteszi az egyetemen a postaládába. Ezt taktikusan péntek este derítettem ki, amikor már zárva van az egyetem, szóval hétfő reggel (értsd reggel 15-16 tájában) fogom olvasni a kritikáját, mielőtt kedd este leadnám neki a véglegest. Remélem hogy nem talál sok javítanivalót, de ez nem egy reális vágy.
Hát ilyen itt az élet.

5 megjegyzés:

  1. tegyél be mérgezett kolbászt, aztán aki beteg lesz, annak úgy kell :) Már csak 10 nap és itt a BÉÉÉ!! Addig meg itt a HÓÓÓ!

    VálaszTörlés
  2. Most, hogy nincs kolbászom, sőt a hűtőmben szilárd táplálék már nincs, a sört lopja az illető. Jól van, számontartom, eddig 47 eurónál tart.

    VálaszTörlés
  3. "rohadjon le az összes foga"
    be kéne kamerázni a konyhát. Más konyhákból is gyorsabban fogy a kaja, mint kellene?

    VálaszTörlés
  4. kamera vagy méreg...
    Máshonnan is fogy a kaja, de eltérő mértékben. Egyel fölöttünk levőktől lopnak legtöbbet, ők minden nap úgy nézik hogy mi van még meg.

    VálaszTörlés