2013. január 14., hétfő

Friss jegyek

Közben kaptam két ötöst otthonról, két téli szünetben összecsapott dolgozatra, meg még egyet amit könyvtárazással érdemeltem ki még az ősszel, szóval az otthoni átlagom az egy elhagyott tanegységet kivéve elég jó lesz. Meg azt tessék elképzelni, hogy ötöst kaptam olyan tárgyból is, amin nem elég hogy semmit nem csináltam, meg se jelentem, de ekvivalenciázom az utópiás órával, vagyis azóta könyörgök, hogy tisztelt tanár úr, ne írja be az ötöst, mert az itt kapott jegyet kell hazavinnem, ami valószínűleg kettes lesz, de nekem akkor is az kell.
Utópiaügyben ma voltam az egyetemen, megnézni hogy mit kommentelt a tanárnő a dolgozatra, és reménykedtem ugye hogy nem sokat, hát dolgozat nem volt sehol, valószínűleg arra számított a tanárnő hogy én írok neki személyes konzultáció ügyében, de nemtom ő meg nem írt semmit, és különben is kell nekem az a konzultáció ha úgyis csak leszid, hogy mekkora felületes szennyet adok be neki dolgozat címén. Hát hogy akkor holnapra hogy javítom ki neki az összes hibát azt nem tudom. Elolvastam egy-két dolgot amit már decemberben is el kellett volna, azokat még belefoglalom, és reménykedem, hogy ugye ha már valaki lead egy dolgozatot akkor azt nem illik megbuktatni...
Mint a szapora blogolásból is látható, a motivációm és a koncentrációm egymással vetekedve tart a nullához.
Közben azt próbálom kitalálni, hogy ha pár napon belül megszüntetem az itteni bankszámlámat, akkor hogyan fogok vonatjegyet venni a reptérig. Amit ugye csak holland bankkártyával lehet. Egyelőre nincs megoldás. És ez elkeserítő.

5 megjegyzés:

  1. És most írt a tanárnő, hogy az ő hibája hogy nem küldte meg a kommentjeit-észrevételeit, és hogy akkor két héttel bővítjük a határidőt.

    VálaszTörlés
  2. Akkor két hét múlva találkoztok? :)
    Miért mászott el a motivációd? gondolj rá, hogy ezek miatt a tanulmányok miatt mentél ki :)

    VálaszTörlés
  3. Röf röf, most meg ezek elől megyek el. Nemtom hány hete mást se csinálok mint ülök a szobában számítógépre szkennelt tankönyvek fölött, és ez nem jó. Ha ír, majd megint úgy teszek mintha foglalkoztam volna a dolgozattal, aztán itthagyom neki azzal hogy majd postázza el a jegyemet.

    VálaszTörlés
  4. és ha az vonatra nem vennél jegyet?! :)

    VálaszTörlés
  5. Akkor a kaller ledob. De mostanra már vettem.

    VálaszTörlés