2012. október 25., csütörtök

A Robin Hood imidzs




Na most szünetet tartok a péntekre tanulásban, hogy megörvendeztessem az olvasóimat. Tegnap éjjel is sokáig olvastam, de így is, házon belül is van elég esemény. Kedden fent a “jó” spanyoloknál volt össznépi vacsora, ahol az érkezésemkor eltűnt kolbászok matricáját véltem felfedezni a szemetesben. Megkérdeztem Timit és Blankát, hogy ők hoztak-e otthonról ilyet, de nem.
Úgyhogy amikor először tartottam evő-szünetet az éjszakai hajnali tanulásban, felmentem abba a konyhába, és a hűtőjükből megkóstoltam valami fűszeres-szószós krumplis ételt. Engedtessék meg! Már csak az a kérdésem, hogy hogyan és kitől kérjem el a receptjét a koliban... (ejnyebejnye, hogy Kingóca azóta se küldött).
http://inda16.indamail.hu/view_attach.php?mid=6701&part=1.2&mime=image%2Fjpeg&mb=zeus%40levele.hu&vip=pvvf5hfgd7plg1jtkj7cn4ct23
Eszembe jutott Robin Hood, mert ő is a gazdagoktól lopott és a szegényeknek adta, és én is, mert hát a szegény az én vagyok. Úgyhogy mostantól ő lesz az imidzsképem. A fuszekli-fejedelemséggel és összes konnotációval együtt.
Kedd este megint több helyre hívtak vacsorázni, jól is jött, mert épp elfogyott a spagettim. A németek kajája már hallásra elriasztott, nemtom hogy lehet olyan kaját enni, amiben három sch van, de utána Phoebe olyan finomat készített (rakott izé gumó nélkül), hogy Timonnal együtt muszájos voltam segíteni a mosogatásban. Meg egyúttal a receptet is elkértem, mert hasonlított valamire... Amúgy újabb felismerés, hogy többen gyorsabban végzünk nemcsak a kajával, hanem a mosogatással is, pláne ha még be is áztatjuk a trutyis edényeket. (Hálából ezt a rajzot kaptuk.)

Mostanában többször mentem vásárolni, ma reggel viszont csak mentem volna! Linkus-t nem találtam a ház tárolójánál. Kétszer ellenőriztem mindent, és nem. Most nem örülök. Meg szerintem jó, hogy nem voltak körülöttem magyarok amikor ezt meglátván szólásra nyílott ajkam kerítése.
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/253127_466452693398483_829166561_n.jpgA házban már lopták el biciklijét Fien-nek és Oscarnak is, de Oscar “szerzett” magának másikat occsóér. Még jó, hogy nemrég vettem egy másikat, ideje őt is megkeresztelni. Ha már Robin Hood, akkor lehetne Little John. Egyéb ötlet?


http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561782_105642969597838_1545705915_n.jpg
Amúgy továbbra is egy porszívója van az egész háznak, és a fb-csoportban rendszeres az üzengetés-keresgetés, hogy hol van,azt persze még soha senki nem írta fel, hogy nála van. És még reklamálás, hogy hozzuk vissza, mert persze minden konyha úgy tartja, hogy eredetileg nála volt.
Erre valamelyik jó humorú illető beregisztrálta
Vacuum Cleaner-t a facebookra, bejelölte a ház összes lakóját, és kiírta, hogy kapjatok el ha tudtok, azóta meg néha viccesnek szánt képeket tölt fel arról, hogy a drágalátos porszívó milyen foglalatosságokkal üti el idejét. Lásd képek.
A madarak csicseregték, hogy újabb emberek követik figyelemmel itteni mindennapjaimat. Engedtessék meg, hogy a BÚ-s csapatom olvasóit egy sör-túra bekezdéssel köszöntsem.
Drie Gezusters, a legfőbb mulatókomplekszum
Hétfőn volt Onur születésnapja, mielőtt megkérdezitek, hány éves a kapitány, nem tudom, de biztosan nem tizenöt. Tehát, őt megünneplendő elindult a banda városba. Az első pub, ahová beültünk a lányoknak nem tetszett (Állítólag koszos volt a női mosdó), a következő pedig drágának találtatott (Drie gezusters, felraktam nektek egy régebbi képet). Nem mondtam ki hangosan, de örültem, hogy nem ott ittunk.
Jó sok pletykát begyűjtöttem, de a kedves olvasó édesanyák érdekében nem írom le őket. Jól elittuk az időt, a bút és a pénzt, a spanyolok voltak a társaság mixerei. Rendes fiú lévén, én még zárás előtt hazaindultam, hogy a napi tanulnivalót befejezzem. Mellékesen a hangulat és ingerlékenység is emelkedett a szomszéd asztalnál ülőkkel szemben, jobbnak láttam nem ottmaradni.
Sajnos azt már csak a kapunál vettem észre, hogy a kulcsom az este folyamán elhagyott engem. Aggodalomra semmi ok, eljutottam a szobámig, ráadásul a nadrágom sem akadt fenn a kerítésen. Az már más kérdés, hogy kívül, az ereszen kellett felmászni a résnyire nyitott ablakhoz és eközben marasztalta egy szög a pulóverem ujját. Slavka látott a végén, először azt hitte, betörő vagyok, de aztán felismert, és persze csak röhögött ahelyett hogy segített volna.
http://www.cedmagic.com/featured/spider-man/climbing-wall-1648.jpgMajd hozzáadott még egy hoest az imidzs-táramhoz. Íme oldalt. De azért tessék megdicsérni, focistaként elsősorban lábra gyúrok, de kézzel is elég jól felnyomtam magam ide.

Reggel amikor “mindenki megjelenik” gyanútlanul kibotorkáltam, és mély megdöbbenéssel fogadtam, hogy valaki fekszik a küszöbömön. Szerencsére világos volt és felismertem, a Xabi nevű spanyol volt, amúgy minden takaró és párna nélkül, és merev részegen, pofozgatásra sem ébredt föl, úgyhogy miután konstatáltam, hogy lélegzik, szimplán otthagytam. Most találgatok, hogy kivel keverte össze a szobámat, frontálisan Elise-sel, vagy hosszirányban Martával, vagy tökmással. De minden azért ne engedtessék meg. Mindenki menjen haza!
A Harmonie főbejárata

A 9,5 pontomat az is erősíti, hogy a ‘University of Groningen’ a világ 89. legjobb egyeteme. ‘89 pedig a történelem legjobb éve. Egy éve, amikor még nem voltam itt, 109. volt. A Rigó flamand egyeteme is 80 körül van, bár ezek a számok az egész egyetemet minősítik.
Egyéb holland egyetemek:
Leiden 64th. Utrecht now takes 67th place, followed by Wageningen University (70th), Erasmus University Rotterdam (72nd), Delft University of Technology (77), University of Amsterdam (83), University of Groningen (89), Eindhoven University of Technology (114), Maastricht University (115), Radboud University Nijmegen (127), VU University Amsterdam (140) and University of Twente (187).
Ha jók lesztek, a vizsga után írok majd.






10 megjegyzés:

  1. Kuszák már a napok, kedden akkor hány helyen is ettél? Linkus nem mondott semmit a kalandjáról?
    Az egyik kép nem jelenik meg :(

    VálaszTörlés
  2. Jaj annyira kuszák a napok, hogy már nem is emlékszem, de finom volt:) Phoebe rajzára gondolsz? Megjelenik az, nekem várni kell rá, vagy kattints rá. Eszméletlen jó rajz lett!

    VálaszTörlés
  3. A kolbászpapir ügy, Linkus lenyúlása, hűtőkóstolgatás az "international relations" gyakorlati oktatása?

    VálaszTörlés
  4. Az, az, a szemináriumot úgyis mostanában zárják le, kell a gyakjegy. Szerintem erre már kapok egy elégségest.

    VálaszTörlés
  5. Haha, nagyon jó, itthon hangos rötyögés fogadott! Mit mixeltek a spanyolok az italba? Jó este lehetett. Sikerült tanulni valamit?
    Üzenet: "Megőrülök :)"

    VálaszTörlés
  6. Tanulást most inkább hagyjuk...
    A folyosón szólt Viateur, hogy nála van a bicajom, elvitte konfirmálni este.
    Teológiai eszmecserét folytattunk, hogy érvényes-e a konfirmálás, tekintve, hogy Linkus nem önszántából tette. Erre ő azt hozta fel válaszérvnek, hogy a keresztelőre sem önszántából gurulult el, ebben igazat kellett adnom neki. Abban maradtunk, hogy nem viszi el többször a bringáimat, cserébe nem kereszteltetem meg a II. cangámat. Még jó, hogy refkóknál csak két szentség van, szegény Linkus ha az egész katekumenátust és azt a hétszentségit végigjárná, minden nap eltűnne. Így meg csak a kaják tűnnek el :)

    VálaszTörlés