2012. november 2., péntek

Pubquiz 2

Nem érkezett elég lelkesedés, úgyhogy kirakom még egyszer.
http://www.youtube.com/watch?v=PNP9lqMVnfw

Szóval ma volt a második Pubquiz. Igazából le kellett volna mondanom, mert a megírnivalókkal sehol nem tartok. Tervbe volt véve, hogy vendégem lesz a hétvégén, de nem, meg Onur pedzegette, hogy meglátogathatnánk Kölnben, néhány óra a vonatút, és annyi, de az se fér bele. Hétfő olyan írást kell leadni, 1000 szó és angolul, amihez még nem kezdtem el olvasni, és megszabtam magamnak, hogy előtte még egy másikat kell megírnom, abból még van 3-4 oldal.
Szóval nem illett volna elmennem a Pubquizbe, de két hete nagy optimistán megígértem. Kikkel voltam, Marta, Oscar és Ale-Ale-Alejandro spanyolok, Guilhem és Philippine (?) franciák. Jól beégtünk, semmit nem tudtunk, félidei eredményhirdetéskor utolsó előttiek voltunk. Aztán jött a töri majd a földrajz szekció, akkor megint magamhoz vettem a tollat. Angola zászlaját kapásból felismertem, és fejből tudtam azt a három országot, ami egyetlen más országgal van körülvéve. És az öt klasszikus afrikai nagyvadat is felsoroltam helyesen, aztán a többiek átjavították rosszra. A legaljasabb az a kérdés volt hogy melyik ország birtokolta a világkereskedelem kétharmadát 1600 és 1650 között. A három spanyol verte az asztalt, hogy ők, de én tudtam, hogy hollandok állították össze a kérdéssort...
Na jó ezek voltak amiket tudtam/tudtunk, de megint volt pletkya, film meg alkhol szekció amihez én hozzászagolni sem tudtam, de a többiek is alig.
Szóval tizenkettedikek lettünk a tizenhétből és a ház másik csapata is megelőzött minket.
És éjfélre értem haza, utána főzés, kis társadalmi élet, most meg próbálok még írni, mert beadandót írni mindig jó. Talán a blogolás aktusa is mutatja, hogy mennyire megy.
Holnap "traditional" buli lesz itt a házban, konkrétan a mi konyhánkban, amit legutóbb is én nyaltam ki; Lieuwe is jön. Legutóbb 32 ember volt itt, ugye annyi el se fér, szóval a későn jövők a folyosóról buliztak be.

5 megjegyzés:

  1. A "tizenkettedikek lettünk a tizenhétből"-t a honi propaganda simán eladná másokat csodálatba ejtő sikernek...

    VálaszTörlés
  2. Figyi, ahhoz képest, hogy a két francia hozzá se szólt, csak a koktéljukat iszogatták, a többiek meg átjavították rosszra amit én egyszer már beírtam jól... Félidőben tizenhatodikak voltunk, amikor lement a földrajz és a töri, akkor feljöttünk tizediknek, húúúha nem is értem miért és hogyan és ki a király...

    VálaszTörlés
  3. Sanyi a király. ;)
    A franciák már csak ilyenek, nem tudnak azok semmit se :P Tegnap találkoztam egy töri szakot végzett sakkbajnokkal, mindenáron azt akarta, hogy tegyem próbára a töri tudását, feltettem neki a legkönnyebb kérdést ami csak eszembe jutott: ki volt Matthias Corvinus, természetesen lövése se volt. De hát ő akarta...

    VálaszTörlés
  4. :D :D
    Persze hogy nem, mert nyilván annyira pöpecül tanult, hogy Hunyadi Mátyás néven ismerte az illetőt.

    VálaszTörlés
  5. Tényleg jó a belinkelt zene! Én lelkes vagyok :)

    VálaszTörlés