2012. november 27., kedd

Két kép


http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/155954_520814684598054_1456060924_n.jpghttp://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/59145_10200173918937864_206232164_n.jpgTaláltam két képet, facebook üzenőfalon posztolgatják, és olyan jók, és még kapcsolódnak, is, hogy megérnek egy megosztást. Ez itt 98%-ban aktuális, most rinyálok az otthoni tanároknak feladatenyhítésért meg határidőmódosításért, és emailen át is próbálok így kinézni. A második meg azért, mert a kis nyelvek szakjai állítólag nagy veszteséget termelnek az egyetemnek és be akarják zárni őket. Erre a tárgyalt szakok diákjai összefogtak, és villámgyors reagálással megtervezték a kitűzőket alig néhány órával a hír megjelenése után, benne van a magyar is, mire én észrevettem a szervezkedést már megvolt nekik a helyes magyar mottó.











Egyébként nem tudok sok érdekeset mesélni az elmúlt napok általában güzüléssel teltek, vagy siránkozással hogy mért nem tanulok már rendesen, ezzel a nappalok el is mentek, este vagy csatlakoztam ami elő-buli volt (meg születésnapozás) vagy antiszoc voltam. De inkább utóbbi. Ennyi.
Átlag két nap alatt szedek össze egy nap lemaradást az előzetes tan-tervekhez képest.

2 megjegyzés:

  1. Kitartás, jön a segítség a tanuláshoz! Melyik egyetem akarja bezáratni a szakokat?

    VálaszTörlés
  2. Rijksuniversiteit Groningen, vagyis az enyém. Az egyetlen egyetem a Benelux országokban, ahol finnugrisztikát tanítanak.

    VálaszTörlés