2012. december 14., péntek

Nem annyira jó jegyek

Korábban mindig csak arról volt szó hogy mennyi jó jegyet kapok, illetve októberben az első negyedév végén volt erről szó, mert évközben kevés jegyet kap az ember.
De Utópiából időközben le kellett adni két kis írásocskát, kicsi, értsd 4-5 oldal, az elsőt valóban összecsaptam, mert csak egy hétvége volt rá, és még a terjedelem sem lett meg, arra hatost kaptam, ami ugye a legrosszabb nem bukós jegy, nyilván azért mert ha már beadtam valamit, akkor csak nem buktat meg. A másodikra egy icipicit jobban rákészültem, pl. a terjedelem is meglett meg olvastam is pár dolgot,persze  lehet hogy nem eleget. Reménykedtem legalább egy hetesben, de nem, ez hatos alá lett, elég csúnyán néz ki a hátlapokra összesen másfél oldalt írt a tanárnő hogy mért rossz minden. Ja és akkor most négy napom lesz megírni a nagy rendes dolgozat 90%-át. Hát ha az hatos lesz ilyen előzmények után, annak majd örülni kell.
Ma volt a magyaros órámból az utolsó, jövő hét elmarad, és ezért ma duplázás volt, a másodikra jöttek az itteni magyarszakosok meghallgatni engem, Dragomán volt a téma, szerintem jól beégtem, a felkészültség még elment de az összeszedettség nem érte el a maximumot. Nem hiszem hogy erre jó jegy lesz.
A következő napokban nem biztos hogy sok hosszú cikket fogok írni. Vagy ha igen, akkor baj van.
Hát ilyen itt az élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése