2012. december 12., szerda

Karácsony



Ma volt a koli karácsonyi ünnepsége. Múlt héten húztunk ajándékozás céljából, ma volt a kézbesítés. Kevés kivétellel mindenki ott volt, akinek van társasági élete az Diaconessen A épületból, ez kábé harminc embert jelent.
Az ajándékékokat a 216-os üres szobában raktuk le az asztalra, mint kiderült névvel, úgyhogy nekem még vissza kellett szaladnom egy papírfecniért a szobámba, hogy ráírhassam, hogy Simon meg az családnevét is, de legalább megtaláltam a celuxomat, és felraktam egy nejlonszatyrot a tűzjelzőmre mint szigetelést. Hihetetlen, egy hete alig volt dekoráció a szobámban, Kingóca macija, a képeslapom és Máté szobrocskája volt minden, most van az üveggyöngy-angyalka, vettem gyertyákat, és még amit ajándékba kaptam, most már kész csicsa a szobám. A nejlonszatyot felragasztása azért történelmi tett, mert akkor nyugodtan lehet pirózni a szobámban, ki is próbáltam pár perce, csak Elise szobájában kapcsolt be a tűzjelző, és akkor arra ébredt fel az egész folyosó és nem rám :)
Szóval karácsonyozás, lepakoltuk az ajándékokat az asztalra, amikor én tettem le, akkor ragasztott Sergi egy Daniel feliratú címkét a legnagyobb csomagra, onnantól volt egy tippem, hogy engem ki húzott. Amúgy a spanyolok egyen-csomagolópapírba tették amit ők adtak.
Blanka javaslatára egyesével a nyilvánosság előtt bontottuk ki a cuccokat, én kezdtem el hogy mindenkit tapsoljunk meg, mégis.

Ami érdekes volt... Esther szivecske alapú lámpát kapott Clarától. Esther Timinek magyarul feliratozta, tőlem kérdezte ki, hogy hogy van magyarul az hogy boldog karácsonyt és túró rudi. Ja, februárra várható a törzstagok budapesti látogatása. Clara semmit nem kapott, mert őt Adam húzta, aki nem jött el. Balthasar az elhagyott villáját kapta vissza Timtől. Milan egy absztrakt festményt kapott Martinától, és felismerte hogy az a hírhedt ócskapiacról van. De a legnagyobb sztár Alicia volt, nemtomkitől egy életnagyságú porcelán macskát kapott, tömény giccs, fehér és csillog és pucsít még jó hogy nem dorombol, de azóta azon nevet a társaság.
Én valóban Sergitől kaptam csomagot, egy mikuláscsomag és egy mikulásvirág volt benne, a virág miatt azóta stresszben vagyok hogy mit kell vele csinálni és hogy meddig fog életben maradni. Simon a kézírásomról felismerte hogy tőlem van a csomagja, egy gyertyát kapott, egy holland zászlót, a Bogitól cserélt csokimikulást, és pár szaloncukrot.
Éjfélkor kabátban lángoló szemekkel odaálltam Simon szobája elé, nem volt otthon úgyhogy álltam és vártam húsz percet mire visszajött, és bejelentettem neki, hogy most pedig nyak- és lelki levest fog kapni "I want to kick your ass". Meg akartam ijeszteni, szerintem sikerült, aztán belecseppentünk egy igazi cipőkanalas beszélgetésbe, amiért le akartam szidni az nem volt jogos, illetve annyiban akkor is jogos, hogy úgy viselkedik, mint egy tízéves és gyáva, cska nem annyir amint gondoltam, akkor mondjuk tizenkét éves.
Hazatérve még megittunk valamit, Luis is csatlakozott, és megtárgyaltuk, hogy ki a legszebb lány a házban, na, na, na, kérem tegyék meg tétjeiket, én Martinára szavaztam, Luis Irenére, Simon Irene-Blanka megosztott első helyre. A legkedvesebbnek kijáró díjat közfelkiáltással Esthernek adtuk :)
Most meg lehet hogy aludni kéne. Hát ilyen itt az élet.




2 megjegyzés:

  1. Mennyi spanyol!
    Miért túró rudi? Te vagy a sorok közt megbúvó törzstag? A macskát nem vállalta fel az átadó? És mit lehet szólni egy visszalopott villára, mint karácsonyi ajándék? :P

    VálaszTörlés
  2. Túró Rudi azért mert finom.
    Nem, a többiek tervezik, hogy megnézzék Budapestet.
    Elvileg titok volt hogy ki kit ajándékoz, asszem a macska is publikus, csak én maradtam le róla.
    A villán nevetni kell és örülni kell neki, mert nélküle elég körülményes az étkezés.

    VálaszTörlés