2012. december 9., vasárnap

A pofátlanság csúcsa

Azt hiszem minden olvasóm emlékszik arra, hogy az első éjjel amikor itt voltam, valaki ellopta hűtőből minden kajámat. Volt közte öt rúd kolbász is, amiért különösen fájt a szívem.
És most amikor ittvolt, Hildamama ellátott négy rúddal ugyanabból a fajta kolbászból ami akkor feltámadt. Úgy tűnik ez a fajta kolbász különösen hajlamos a feltámadásra, vagy csak rajtam kívül még valaki szereti, mert megint lába kélt egy adagnak.
A pofátlanság csúcsa pedig az, hogy a tolvaj nem ám felmarkolta az egészet, hanem széppel késsel levágott belőle egy olyan háromnegyed rúdnyit és azt vitte el, a többit lelkiismeret-furdalás nélkül bennhagyta a hűtőmben. Tegnap este még megvolt az a szűk másfél rúd amit hagytam, reggelire nem azt ettem, de feltűnt volna ha hiányzik. Vagyis valaki fényes nappal odasétált a hűtőmhöz, miközben én végig a szobámban voltam, tehát légvonalban öt méterre a tett helyszínétől, és szépen kivágta a kolbászomból azt a darabot, amire épp kedve támadt, és lazán elment vele.

7 megjegyzés:

  1. Ezen már én is felháborodok innen a szobámból! Írj ki te is egy elrettentő cetlit, mint Onur!

    VálaszTörlés
  2. Legközelebb mérgezett kolbászt teszek oda

    VálaszTörlés
  3. Ez már tényleg pofátlanság!! Vagy ragasztózd be és hozzá ragad a kezéhez!
    Ev.

    VálaszTörlés
  4. Csak hogy teljes legyen a sztori: Mára a maradék egynegyedet is elvitte az illető, az üres papírt meg otthagyta a hűtőmben.

    VálaszTörlés
  5. felháborító :(

    Ev.

    VálaszTörlés
  6. Életvitelszerű kolbászlopásra van jogi kategória? :)

    VálaszTörlés
  7. Megy tovább a történet, ma reggeli és ebéd között, vagyis fényes nappal mindent elvittek a hűtőmből, tej, homoktövis, vegyeszöldség, csirkemell, extrasajt, asszem ennyi. Kolbászt csak azért nem, mert az már elfogyott. Onur azt mondta, hogy tőle is ellopták azt a kolbászt amit velem cserélt, pedig a lehető legmélyebbre dugta a hűtőben. Hihetetlen, szaloncukros kenyeret ebédeltem, mert más kajám nem volt. Aztán kiraktam egy cetlit a hűtőre, hogy ha elkapom a tolvajt, ne is remélje hogy életben marad, de hát ez már halottnak a csók, hajnak egy pofon stb

    VálaszTörlés