2012. december 7., péntek

Lehet maszatolni?

Tavaly ilyenkor Dórka mondását idézgettem gyakran, miszerint "beadandót írni mindig jó!".
Most inkább egy tizedikes gimis emlék jut eszembe. Egy duplaórán kellett írni valamit egy addig sosem látott versről, ha jól emlékszem Vörösmartytól az A Guttenberg albumba című volt de igazából mindegy. Eltelt harminc perc már fejben valami vázlat megvolt nekem is, akkori padtársamnak, Balázsnak is, kábé mindketten tudtuk mi lesz leírva, már csak el kellett volna kezdeni valahogy. Ehelyett pislogtunk kifelé a fejünkből bután.
Ekkor én írtam valami teljesen megfoghatatlan lila ködök közt úszó mondatot a lap tetejére arról, hogy Vörösmarty milyen jó költő. Balázs még nagyobbakat pislogott, hogy mire megyek egy ekkora értelmetlen mondattal. Látván ábrázatját így kommentáltam az eseményt: "Felcsaptam a szart a falra, lehet maszatolni", majd sercegő tollal megírtam a dolgozatot.
Hát valahogy most is így vagyok, egy 8000 szavas dolgozatot kéne írni angolul, valamennyit már olvastam hozzá, a címlap már rég megvan, a bibliográfia szintén, már csak a kettő közötti részt kéne kitölteni valamivel.

2 megjegyzés:

  1. A lefordított blogbejegyzéseidet már csak elfogadják! Hajnali 3-kor honfoglalózunk?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem, ennél szakmaibb kell...

    VálaszTörlés